среда, 26. септембар 2012.

Dan današnji, kao i svaki drugi

spy-pen2 Iz nepostojećeg dnevnika



Alarm zvoni na buđenje.
Tačno u zoru.
Ustajem.
Nenaspavana.


Nestvarno
zanela me slutnja.
Uspavano se protežem.
Ustajem.
Hodam.


Dan je istovetan jučerašnjem i onima od pre.
Pregrš tvojih obrisa
oblači nad stanom.
Razgrčem ih.


Pijem kafu.
Gorči.
Zabijam nos u buket reči koji si poslao.
Čitam.
Iznutra.


Raspravljajući jezik protiče kroz krv.
Preslažem ga iz zrnca u zrnce
Vrim..
Ukrštam sebe i reči.
Teško.
Dotakao si horizont,
granicu metafizike.

Palim Gotanovu verziju.
Puštam zvučnike do kraja,
zabacujem glavu,
uznemirujuće se opuštam.

Opne bubnje,
Bilo otkucava.
Sve oko mene je
mrtvo.


Možda ću sledećeg momenta i ja umreti.
U lepoti.
Nestvarno moguće !!!


Šta je ovo?
Karneval pod maskama,parada,
obred, ritual molitve ,
performans,
event, happening,
ready made,
Ne-komad,
kretanje života ka umetnosti.
Ideja.

Sveo si se na koncept,
o živote!!!

Idem da se razmrdam.

7 коментара:

Анониман је рекао...

Jes..vala i meni.Svaki dan isti.Nije loše.Neka ostane tako,biću zadovoljan.


Peđa

Анониман је рекао...

Sudeci po ovim stranicama i poznavajuci te ne bih rekao. Da ne sirimo o tebi. Zivot se ne krece prema umetnosti, on jeste umetnost.Davno smo se sloyili.
pozdrav
Z.

L2 је рекао...

"Napisano" je drugo, treće, četvrto ja, otkud znam koje.Mili moj Z. grdno se varaš ako misliš da si ti jedan.
Ja u tebi vidim najmanje tri ličnosti,aha...I sve su mi OK.Sve ih volim.nema brige prijatelju.
A Peđa je bre jedinstven, haha..Zato i piše kako piše. U svetu njegove svesti i podsvesti, svih njegovih ličnosti je uvek jedno te isto,opsednutost istim idejama,ista frekvencija...

Анониман је рекао...

Treba mu reći, heheeee..
Peđa
dobra pesma, hehe

Анониман је рекао...

Draga moja prijateljice, u pravu si.Ne druzimo li se zato ti i ja, i oboje sa ovim sarlatanom od Pedje, heheeee.. (Pedja neka sam ti rekao).
pozdrav
Z.

L2 је рекао...

U čemu sam u pravu? Ne kapiram. Ne uspevam da se izdvojim i skoncentrišem, pa svratih do bloga.
Izgleda da do krucijalnih istina dolazimo preko minornih,i pitanje je da li su sve "istine" bitne, zašto ih toliko forsiramo. To me momentalno opterećuje (momentalno - znači doslovno momentalno, opterećuje-nek vas ne asocira na dramatičnost, tako kažem jer me mrzi da smišljam podobniju reč).Da mi je odahnuti od ove more, slatka je kada imaš uslove, gorka kada si razapet između hiljadu stvari.
A ja se svakoj stvari posvetim sa pažnjom i zato sam svugde i nigde. Eto požalih Vam se.

Анониман је рекао...

Pročitao sam nekoliko puta i vraćam se ponovo.Jednostavno a jako.
XXX

Постави коментар