четвртак, 24. мај 2012.

Na temu Bodrijara protiv filozofije


H ajde da se malo pretvaramo!
Skrivamo ono što imamo.
živimo ono što nemamo.
                              Bodrijar kaže da je stvar mnogo složenija.
                              Meni je i ovo složeno.
                              Ja bih jednostavnije.


D a se pretvaramo
da je jednostavno.
Skrivamo da je složeno.
                            Bodrijaru je to neutvrdjeno.

D a se ne pretvaramo?
Da kažemo istinu?
živimo imaginarno,
ono je stvarno,
stvarno je simulirano.
                          Bodrijaru je imaginarno iskrivljeno
                          Ne pripada stvarnom, ni istini,
                          Da li on to priznaje simulirano?

A ko  priznaje simulirano
U stvarnosti mi smo mrtvi.
aživi u imaginarnom.

T o po meni nije utvrdjeno.
ali je istinito.
                               Pred istinom ove neutvrdjene bolesti
                               kaže Bodrijar
                               psihologija i medicina zastaju,
                               gube svoj smisao.

A ko smo u stvarnosti mrtvi,
medicina ne može da nas leći,
gubitak smisla je obebesmišljen.



A da usput obesmislimo i filozofiju,
zdrav razum i logiku,
pošaljemo  Bodrijara dodjavola
prepustimo simptomima.
Proizvedeni  ili ne
stvarni su.

Dogovoreno !

I demo da se pretvaramo.
da proizvodimo simptome.


Pridji, šapni,
bliže, tiše,
na uvce jedno, pa na drugo.
Nije važno šta.
Može i Bodrijar.
Važne su vibracije
šapata..daška..
ti, blizina
budjenje čula,
let pameti u nistavilo
pucanje čekanja
muka novog isčekivanja

imaginarno,

           stvarno,

                    simulacija,

                             simulakrum.


10 коментара:

Анониман је рекао...

Glasam za simptome.
pozdrav
Z.
PS. Priznaj da su te inspirisali moji komentari heheh...Mora neko da zameni debelog.

Анониман је рекао...

vi postajete sve znimljiviji i duhovitiji. da li je to odgovor na obesmišljavanje današnjeg zdravog razuma, logike i filozofije? ili smatrate da život u imaginarnom može zameniti nepodnošljivu lakoću postojanja u stvarnosti?

123

Анониман је рекао...

Heeeehe,da se pretvaramo. Ko kaže da se pretvaramo. Zamotala si lepo,ali nedovoljno za iskusne.
Peđa

L2 је рекао...

Kosite travu, i dopustite nekom da Vam mrmolji pored uvca,oseticete oboje, obesmisljenost filozofije, lepotu zivota koja nadilaze sve.
Ili bar zamislite, i sve ce Vam se kasti.
U imaginaciji ili stvarnosti simptomi su isti.
Ja dajem prednost corbi,haha..sa dosta prirodnih mkirodjija.Npr.volim persun.
Koja je to tek prica,haha..

L2 је рекао...

Mnogo si mi pametan moj Z. Vidi pogodio!!Ali ne tvoji (isti si kao debeli)Svi smo mi debeli ili debele. Ajde de, mogu i mrsavi.
A da tvoje slovo Z. nije odgovor na moje slovo,haha..
Haha..

L2 је рекао...

Ko ti je bre kriv sto si na Vi sa filozofijom.Uzmi malo ovu misaonu damu pod ruku nece ti nista faliti. Ima laksih komada.
Eto sta uradi nauka od vas, eksperimentisete sa svim osim sa zivotom i lepotom.

Анониман је рекао...

Ja volim konkretno.Simptome. Shvatio sam ja to odavno bez filozofije, heheee...
Peđa

L2 је рекао...

I ja, zato letim u kuhinju, pregacu oko struka, sluske na usi i do veceri sve po redu.
Nemam pojma gde cu biti imaginarno, stvarno, bice mi lepo. Podnosljivo lepo, haha..nikako nepodnosljivo stvarno.
Ovo je dodatak za naseg urednog 123.

Анониман је рекао...

Kad se vratiš iz kuhinje da čujem, pa da umrem, šta to beše nepodnošljivo lepo.
Peđa

L2 је рекао...

Ako ti nije objasnila mama, ili život, neću ni ja.
Pitaj Z. Možda on zna.Francuska je to..haha..

Постави коментар