недеља, 26. децембар 2010.

MOJI NEMIRI - o kreativnosti




                      NEMIRI I KREATIVNOST

 D a li neko od Vas spada u nemirnu osobu. Da se izrazim preciznije i lepše u dinamičnu. Puni ste optimizma, samopouzdanja, impulsivni ste, volite avanture, putovanja, stalno sanjate odlaske, brzo sve započinjete, istrajni ste i pedantni, ali  dozvoljavate sebi da ponekada ne završite započeto jer Vas omete neki nepoznati nemir koji Vas dekoncentriše. Nemirni jeste, ali su Vam  potrebni mir, samoća  i koncentracija da vladate sobom. Topli ste i osećajni, ali u miru hladni i rezervisani. Zato ste protivurečni ali Vaši ciljevi nisu. Oni su uvek isti i oćiti. Po njima Vas prepoznaju i kada Vas ne razumeju.
A ko ste takvi ne brinite. Zašto bi brinuli? Zato što niste tipični! Zato što Vam tu i tamo kažu  da niste "normalni", što skrećete pažnju, nemirom uznemiravate okolinu! 
Da, istina je, lepršavim optimizmom  izazivate pesimiste, razbijate učmalost, svakodnevnicu. Vi ste pokretna bomba pokreta, smeha, nezajažljivi ste, hvala Bogu normalni! Što reče lord, koga će te imati priliku da vidite i čujete,
 "..da je u Vašoj mladosti postojala dijagnoza "nemirka", tj.moderne bolesti ADHD, završili bi ste u ordinaciji lekara."
( ADD znači poremećaj s deficitom pažnje (engl. Attention Deficit Disorder). Ako se doda hiperaktivnost onda se zove ADHD . Pre nego što počnete da lečite dete obavezno pročitajte knjigu dr Johna Virapena “Nuspojava:smrt”. )



 Nesposobni smo da se borimo protiv  predubeđenja i gluposti jer smo bio-produkti  koji  i da hoće ne mogu da apsolutno vladaju  sobom. Uz to smo, većinom, neznalice. Ne poznajemo i ne poštujemo dovoljno sopstvenu konstituciju, ličnost svakog pojedinog bića, principe  socijalnog. Otuda sistem  države volju pojedinca koliko priznaje toliko i ne. Za stvoreni državni aparat pojedinac postaje običan broj.
Zaboravljamo da smo društvo  mi, a  država formalin okvir koji pojedince drži na okupu, jer kao  jedinke nismo sposobni da vladamo celinom grupnih ( društvenih) odnosa.  

U ime prava svakog pojedinca državni system neka prava daje, a neka oduzima. Poluge na kojima se zasniva upravljanje su zakoni. Količina slobode, koju država dozvoljava, ograničena je.

Bezočnim ljudima ne možete oduzeti ništa. Za njih ne vrede zakoni države,  religija, moral, etika, ne priznaju ih i vode čovečanstvo propasti. 
Pametni, kreativni, duhom nemirni, takođe smetaju i drugim pojedincima i državi. Iza njih ne ostaje pustoš već plodno tlo. Ti ljudi su razasuti biseri  ljudskog roda koje zbog ne prepoznavanja, neznanja često smirujemo, ućutkujemo, pa čak i"lečimo "!

Pošteni i pametni nemirni, ne dajte se!









                      NA PRAGU NOVOG VREMENA



2 коментара:

  1. Nemirko,
    bio sam nemirko.To je zvanican stav i ocjena moje razrednice.Roditelji su upoznati,da sam na ekskurziji napravio profama paniku,trceci na slovenacke vrhove i vodopade bez straha.Iako sam imao tek 10 godina,znao sam da volim prirodu i njene ljepote.Trzao sam se kao pas sa lanca da to vidim.Da su me tada smirili,nekih 30-tak godina kasnije ne bih imao to sto imam danas: "licno"snimljene razglednice iz razlicitih dijelova svijeta.Neka od tih mjesta doista su bila opasna.......da nije nas ko bi to znao i pricao.
    Budi dobrica i nemirko!

    ОдговориИзбриши
  2. I TI !!!!!! Nisam znala za taj detalj.Mislila sam da je ritam tvoja muzicka opsesija,nikako odraz nemira.To dopunjava moj utisak o tebi,premda je sada tesko promeniti sliku koju sam o tebi imala:ritam + opservatorija( zvezde,planete...beskonacnost).Trebam dodati jurcanje po planinskim vrhovima, pustolovine do Aljaske i ko zna gde.Dobrodosao na pravo mesto.Moji prijatelji su uglavnom tog kova.

    ОдговориИзбриши