недеља, 19. децембар 2010.

SAVET ŽENAMA



      
 
 ČISTITE SAMO AKO MORATE
 

M oje dame!!!!!!
Zapamtite da naslaga prašine štiti drvo koje se nalazi ispod.
Kuća postaje dom kada na nameštaju možete ispisati - Volim te.
Znala sam svakog vikenda provesti minimalno 8 sati čisteći jer sam htela da sve bude savršeno - za slučaj da neko navrati do mene. Konačno sam shvatila jednog dana da niko nije došao - svi su bili vani živeći i zabavljajući se.
Sada kada me ljudi posećuju, ne moram im objašnjavati zasto mi stan nije pospremljen ; svi žele čuti gde sam bila ,da li sam nesto kupila,da li sam uzivala
Ako to još niste shvatile same - molim da poslušate ovaj savet.

 
 
Ž ivot je kratak. Uživajte ga i budite pre svega zene. 

Čistite ...ali ne bi li bilo bolje da naslikate sliku, ili napišete pismo,   ili ispečete kolače ili tortu  i poližete kasiku, ili zasadite seme, naučite razliku između ŽELIM I MORAM ?
 
Čistite  ....ali nemate previše vremena........... za obilje  pića koje možete ispiti, za mnoštvo reka koje možete preplivati, za bezbrojne planine na koje se želite popeti,za predivnu  muziku koju želite čuti i knjige koje želite pročitati, za  prijateljstva koja želite zadržati  ZA  ŽIVOT KOJI VREDI ŽIVETI.....

Čistite.... ali život je tamo vani sa suncem u vašim očima, vetrom u vašoj kosi, pahuljama snega na vašem licu, kapima kiša.Imajte na umu da se nijedan dan neće ponoviti.

4 коментара:

milijana је рекао...

...zalutala sam na tvoj blog...
i nije mi zao.
Ne dobijemo uvek ono sto trazimo, al zasigurno dobijemo ono sto nam treba.
Ja sam danas upravo to dobila. Procitala sam sve tvoje tekstove - u jedom dahu. Ganula si me,zamislila, razgalila i ... hvala ti.

L2 је рекао...

Draga Milijana,

Nisam ocekivala ovakvu reakciju.Zaista si me obradovala. Pisem i ne mislim da to neko cita. ustvari znam za neke od mojih prijatelja i prijateljica ,ali sam na njih i navikla. Ovo je prvo javljanje potpuno nove osobe i tim mi je draze.Ne znam da li ces ponovo svratiti ali znaj ako bilo sta trebas tu sam.

pozdrav i srecno

Анониман је рекао...

imas pravo.... Raditit ali sve u granicama.. <3

L2 је рекао...

Hvala na komentaru.
Nezahvalno je davati savete i reč savet bi trebalo staviti pod navodni znak.U svakom čoveku postoji nešto jedinstveno po čemu se razlikuje od drugih. Zbog toga svako ima sopstveni stav o životu,shodno kom određuje svoj životni put.
To što istovremeno postoje podudaranja u osobinama,životnim situacijama,može biti osnova za razmenu iskustava.Ako postoji savet trebao bi glasiti nikada se ne vezuj za nešto izvan sebe samog.

Постави коментар